找尋發左一個好怪既DREAM..其實算係個惡夢....好希望唔會發生LA......內容係咩就緊係唔講得啦...HAHA.....一起身就諗酊一句野好想講....就係呢....咩咩咩咩LA.....哈哈....之後就返學LA.....其實今日冇咩野發生.....BIO第2...HAHA-*低佢0.5分JA...=]]'之後放學...唉唉....我靜係會知道星期一返到去會好多人識我'''' 之後夜晚去左加操.....都OK.......聽日本來要返去搞D U....BUT.....要溫書....SO.....都唔會去......聽朝去屯門中央圖書館搵我啦^^''
HEHE....呀哥今晚瑁通頂.....用佢部電腦^^''' 聽日想搵我就SD SMS OR CALL ME LA..........................
有好多野想講你聽  |