今日就考中文啦...應該唔會唔合格''作文就唔知la......走果陣見到蕭sir...問佢amaths合唔合格...好彩合格姐...++'' then同明明...roy...淫濤同豬豪去大興食野....勁細d野- -'' 之後走果陣...見到我地sch 5a既...無端端係我前面閃黎閃去之後走左...小~之後肥roy又扮佢..點知p左k...笑到我肚痛...仲要既係後面有人見住...哈哈哈哈哈........... ...之後行過天橋果陣...上次俾肥曾打果幾條友又係到串串供咁...啤住我...then~我緊係啤返佢啦...小喇叭....F1.就咁串~遲早俾人打死....上次先俾人完..e加仲咁串- -''
呀哥又買左把槍...MP5...勁正...原來真係咁輕...唉~好想快d考完...可以去打wargame...正呀!! 屋企e加好多槍..又可ak...又有MP5...又有軍刀避彈衣...真係唔使驚俾人打劫....呵呵呵... |