今朝返埋最後一日啦....返到去仲要集隊-0-'''' then上hall啦...歌唱比賽.........一開始就7a...表演得超勁......好搞野..哈哈...咁係咁等...就到我地班啦.....係到唱不要防曬]] 我..虧濤...同roy3個要出黎dance啦.,...哈...我有一part記錯左..哈哈哈哈..好在唔太明顯....之後又係到表演轉書....唔敢飛咁高...好驚失手...so....矮矮地算...不過下面都好多歡呼聲....之後又係到等啦...個陳kinon又返左黎...唱歌.......之後我地就緊係冇獎啦...上個星期先開始練...邊到會點''''' 唱完就上去大食會....第一次係實驗室到開大食會..哈哈哈......之後我地幾個勁叫桂英做太后....最緊要係桂英都自認係太后....勁kai.....之後返返hm....係咁down歌...終於down到時代巨輪....好正*w*__ 聽朝返sch練波哦....9點...唔好遲'''
E兩日都唔太得閒...唔打住'''
咁琴晚收到個email...黎緊總部又有個步操隊....個個com都要有人出...咁我地區就揀4個去...仲要係由中隊指揮官揀....其中一個有我份,,,本來都好開心///but呀ma同呀哥又唔俾去....因為如果練既話個個月都有兩個星期日要去練...呀ma又話黎星期日就要去補習....唉,,,咁好既大好機會咁就冇左T__T''
一陣12點就要去蝴蝶到打比賽lu....要我打mix....我打都未打過mix咁就要我去比賽.....實死得- -'' 仲要係打d呀叔...搞錯''''''
今朝9點就返去eng test啦....reading...小喇叭~都唔知咩卷黎....個個都冇題識...都唔知有冇10分...都唔知份卷係咪f4做既=[' 之後listening....好小小...不過都差唔多係死的....之後好快就返hm磨鞋...巧令令@@'' then..返區....做squad leader...勁大聲嗌....正..之後上去上oac 啦...大豐話會張d錢用黎買曬野食...食到勁飽/\/\ 之後就dismiss...嗌得仲大聱...個個係到問係唔係得嗌...哈哈....then返hm...食野........打波..聽日打比賽lu又要T___T''
琴晚終於去左周杰倫演唱會啦/////勁正...同connie去啦....原來wing今日又係去睇...不過都唔知佢坐邊=0='' 超high...jay唱歌真係唱得越黎越好....eason都有黎..之後jay同eason合唱淘汰....好好聽哦...之後eason唱咩時代巨輪...好正=]]''' 睇到11點幾..就走lu......... 唉...d紀念品咩都賣曬-3-'' 最失敗既係部相機俾呀哥攞左...冇得影>< 今日都冇咩野做....上堂係咁訓....真係好眼訓++''
今日都冇咩野做....上堂係咁訓....真係好眼訓++''