琴日派左d卷lu....amath....意料中事..總算合格++'' phy大炒~ maths 99 o了....我都冇咩點溫過-0-'' 因為小左寫個度...冇左一分.... 琴晚成班去左游水...成個池都係我地'''哈哈哈....
今朝一早去補習/./// 勁攰'''' 3個鐘...死了....下午返區....ayp 悶....加心情差...有兩個小朋友俾我狂隊...唉........真係好火lo....放區去開會...頂...冇得打波''' ''' 開會果陣我個腦完全冇分析過佢地講既野....姐係我都冇聽過++''' 滿腦子都係你......... 走果陣都冇同佢地去食飯]]] 返hm果陣仲不自覺的想了很多很多... 發覺我真的太多缺點了......其實我對民安隊已經冇咩興趣...特別係自己區...我發現原來我即使係各方面都最強... 步操...磨鞋..遠足.....都冇用...佢要的係team work....但我就係冇'''''' 如果唔係我都唔會揀d只有自己一個既運動''' ''' ''' ''' 我真的要好好學做一個好leader.....個個都話我係...我唔覺lor...我太易同d cadet玩埋一齊啦...又唔識控制一team人.......唉,.....失望]]]] |