今朝一早就去左補習.....傻的....補左3個鐘////不過都仲頂到@@'' 之後就即刻出hq啦....食得個蘋果批=3= 之後就直接咁上band room....佢地都練緊lu...唔洗打cymbol....yes...可以打返鼓....咁表演果陣又冇咩點緊張....基本上完全唔緊張...可能我已經習慣左係人地面前表演啦/////哈哈哈..我係蕭蕭姐hee...之後係canteen到hea左好耐...唉.....河粉妹就係到溝女...之後就同培一齊走啦...謙謙就去左拍施施- -'' 之後又見到沙展黃...咁就一齊搭mtr啦....行緊去果陣忽然殺出一個曾如心小妹妹=]..爆曬d野出黎.......返區死得lu++'' 之後就自己坐車就...培`要去荃灣睇doctor~~ 之後係南昌又見到河粉妹同他的女女一起lu.....咁我就好識做咁閃走左lu then返hm....野都冇食就走去打波lu'''''' YEAH YEAH YEAH!!! 得閒post今日段片出黎....哈哈
5月4有機會去打鼓呀....好野呀/\/\''' 係條街到打.....一定超型
|