cursorshelp
一個不能說的秘密
2008 年 3 月 29 日  星期六   晴天


good 驚訝 分類: 未分類

今朝一早就去左補習.....傻的....補左3個鐘////不過都仲頂到@@''  之後就即刻出hq啦....食得個蘋果批=3= 之後就直接咁上band room....佢地都練緊lu...唔洗打cymbol....yes...可以打返鼓....咁表演果陣又冇咩點緊張....基本上完全唔緊張...可能我已經習慣左係人地面前表演啦/////哈哈哈..我係蕭蕭姐hee...之後係canteen到hea左好耐...唉.....河粉妹就係到溝女...之後就同培一齊走啦...謙謙就去左拍施施- -''  之後又見到沙展黃...咁就一齊搭mtr啦....行緊去果陣忽然殺出一個曾如心小妹妹=]..爆曬d野出黎.......返區死得lu++''  之後就自己坐車就...培`要去荃灣睇doctor~~  之後係南昌又見到河粉妹同他的女女一起lu.....咁我就好識做咁閃走左lu      then返hm....野都冇食就走去打波lu'''''' YEAH YEAH YEAH!!!  得閒post今日段片出黎....哈哈

 

5月4有機會去打鼓呀....好野呀/\/\'''  係條街到打.....一定超型



2008 年 3 月 28 日  星期五   晴天


aiya''' 滿足 分類: 未分類

今朝就返左sch琵琶啦////下午做hw.....今晚就去大興打波'''  冇野好講=]

聽日表演啦.....肯定柒死....好淆呀x(  



2008 年 3 月 27 日  星期四   晴天


2008-03-27 分類: 未分類

今日十分無聊地渡過



2008 年 3 月 25 日  星期二   晴天


唉... 分類: 未分類

經過3日既中山之旅....一個字  悶  ....頭兩日係到彩排....咩景點都冇得去-3-''  不過都好...表演俾李少光睇....勁.....哈哈哈...識左河粉姐同浦彥妹...heehee   .....另外有d人竟然話第一眼我好cool -0-''   冇聽過...哈哈   之後又有d人話我斯文d會好d....我都覺....哈哈.....其他d野都唔想打....e幾日太busy了...



2008 年 3 月 20 日  星期四   晴天


好開心呀/\/\'' 開心 分類: 未分類

我已慢慢愛上英文同amaths啦

 

亦開始感受到讀書既樂趣      ......是一種說不出的自由自在*v*



ewan7419
暱稱: SIU 忌廉..
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-12
又補課
woww...
唉....
++''
文章分類
全部 (314)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
cas[[[D2]]]
香港羽總... ^^
歌詞庳
最近訪客
最近沒有訪客
星座占卜
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
日誌統計
文章總數: 314
留言總數: 80
今日人氣: 2
累積人氣: 6494
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed