今日終於返學lu....有d想返..又有d唔想返....返到去..個個係到抄hw++'' 之後我就係到hea啦...then amaths...濤坐左過黎....係咁吹水./..but當然有聽啦-] 之後就中文....勁悶...好想訓...之後又叫我答....好彩備左課..哈哈哈....好似好乖/\/\ 小息...落去搵老蕭拎返amaths張ws]]]] 唉...星期3要交....bitch!!!!!!!!! 忙死@@'' 之後eng....完全冇聽佢講....太廢了...講d一早識既野...仲話果d kai野...成日話寫到出黎可以有5* 佢真係唔知點先有5* lor....好彩有去元朗間野到補...如果唔係我相信我會死係lin姐手上'''' 之後lunch.....gaggaggaggaggaggaggaggaggag.....返到去maths....老蕭又係到講'數' 大部份識....amath教過的hehee....then phy....我bring左枝laser返去玩..哈哈....狂射達叔個頭....哈哈哈...放學~走左去圖書館到借返本chem...wow...正~~~ 之後返hm啦....見到呀華...哈哈哈.....佢讀文科,,,,但又係到講bio野.,....好似好勁咁++'' 呵呵呵////////
要溫書啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |