今日年初一.....又係利是既時間啦....哈哈哈.... 今日既成績唔錯''聽日再殺多一大筆/\/\'' 唉~but今年可能會小過上年...因為冇去到呀爸公司個新年唔知咩咩咩....係一個可以有好多利是既野....哈哈....今年就因為去監獄而冇得去-3-''''
今日開始放假lu....一朝起身...睇埋''無與倫比'' 琴晚睇左2個鐘...今日睇埋果一個鐘...勁正~~hehe..... jay超勁...成隻歌既歌詞changhe曬...哈哈...之後就係咁抺hm-3-...... 下午去補習....補習攞野俾馳哥仔'' 哈哈..返黎果陣見到d野哦'''哈哈
e兩日都係咁食團年飯....唉....今日仲食左兩個團年飯..頂........中午一個./..夜晚又一個...黎緊3日都要出去食''''' 食到唔想食啦!!!!!!!!!!!!!!!
今朝去左睇甲組比賽....哈哈..次名出線 我乙組16號好大機會要打lu''' 呵呵呵///
點解會咁多事同時發生係我身上.................. ....................
我真係咁吸引? 唔好玩啦 好冇心情呀''
我要搞令返快臉!!