4-11-07
咁我補返打啦....咁e1朝早呢9點幾就去左mkp....操左兩轉就上車出去.....係車到好開心...ex-cadet同我地成班都玩得好開心//^^'' 之後到左就上去課室放低野...hea左陣就落去睇d3操啦.....好鬼差操得...之後就睇埋b2操..大熱門....but個commander叫得好難聽....之後上去換衫......係更衣室到d ex cadet幫我地著...之後富富又係到影我棵照...jacky sir又影-0-''' 希望唔好放上網啦...哈哈哈...之後落場...操得ok好既其實....不過最可惜都係家棋係出場果陣流''避''血....搞到要換right maker...搞到大細邊-0-''' 之後攞獎果陣竟然有第3....走果陣影相...好開心.....我地好似仲開心過攞冠軍果隊....不過又係既...成功突圍...重拾D2光彩!!! <<富富
佢真係教得好好..多謝你....... 不過佢就黎要走啦..好唔開心><''
嘉駿+富富((我幫佢地影的)) 不過兩個都就黎走luT_T''
齊呢^^''
不過最開心都係夜晚打邊爐....終於見識過真正既打邊爐...打邊爐係一個弱肉強食既遊戲=]'' \
http://hk.youtube.com/watch?v=FxfAP2YLhvA <<----我地操果陣既片...正哦@@'''
5-11-07
冇咩野做.....最重要係唔記得左..呵呵呵....
6-11-07
冇野搞/////////
7-11-07
hehehee/.....即係今日...一朝6點半就去左跑山....最新紀錄..8分18上到山頂.....勁呀!!!!! 單車最快上到去都係9分鐘...ha仲快過單車..... 之後沖個涼就返學lu.....umm...第一堂就係bio啦....幾正~~ then eng...專心的聽書%$%%#$%@&**% 之後小息...nothing...maths..quiz....10/12...搞錯...冇fullmarks-3-''' 之後落去書展...悶得很...lunch....nothingnothing....chem...聽書...好乖今日....中文...唉.............. 放學搵左好耐先搵到蕭sir問amaths...好難哦++''' 之後返hm....之後又出去lu......今晚好夜先返lu........慘.. |