cursorshelp
一個不能說的秘密
2007 年 11 月 9 日  星期五   晴天


......... 鬱悶 分類: 未分類

今日......唔係好想打......越野果到...今日第2次跑...24:07...仲差分幾鐘....努力努力....一定要10名內...

聽日學界精英賽啦...唔知可唔可以win到吳潤南呢////



2007 年 11 月 7 日  星期三   晴天


^^'' 愉快 分類: 未分類

4-11-07

咁我補返打啦....咁e1朝早呢9點幾就去左mkp....操左兩轉就上車出去.....係車到好開心...ex-cadet同我地成班都玩得好開心//^^''  之後到左就上去課室放低野...hea左陣就落去睇d3操啦.....好鬼差操得...之後就睇埋b2操..大熱門....but個commander叫得好難聽....之後上去換衫......係更衣室到d ex cadet幫我地著...之後富富又係到影我棵照...jacky sir又影-0-''' 希望唔好放上網啦...哈哈哈...之後落場...操得ok好既其實....不過最可惜都係家棋係出場果陣流''避''血....搞到要換right maker...搞到大細邊-0-'''   之後攞獎果陣竟然有第3....走果陣影相...好開心.....我地好似仲開心過攞冠軍果隊....不過又係既...成功突圍...重拾D2光彩!!!   <<富富

佢真係教得好好..多謝你....... 不過佢就黎要走啦..好唔開心><''

嘉駿+富富((我幫佢地影的))  不過兩個都就黎走luT_T''

齊呢^^''

不過最開心都係夜晚打邊爐....終於見識過真正既打邊爐...打邊爐係一個弱肉強食既遊戲=]'' \

http://hk.youtube.com/watch?v=FxfAP2YLhvA  <<----我地操果陣既片...正哦@@'''

5-11-07

冇咩野做.....最重要係唔記得左..呵呵呵....

6-11-07

冇野搞/////////

7-11-07

hehehee/.....即係今日...一朝6點半就去左跑山....最新紀錄..8分18上到山頂.....勁呀!!!!!  單車最快上到去都係9分鐘...ha仲快過單車..... 之後沖個涼就返學lu.....umm...第一堂就係bio啦....幾正~~ then eng...專心的聽書%$%%#$%@&**%   之後小息...nothing...maths..quiz....10/12...搞錯...冇fullmarks-3-'''  之後落去書展...悶得很...lunch....nothingnothing....chem...聽書...好乖今日....中文...唉.............. 放學搵左好耐先搵到蕭sir問amaths...好難哦++'''    之後返hm....之後又出去lu......今晚好夜先返lu........慘..



2007 年 11 月 4 日  星期日   晴天


yeah!!! 愉快 分類: 未分類

步操比賽勝利!!!!!!   第3呀!!! YOYOYOYOYO....竟然可以突圍!!!   

今日既野可能聽日OR後日打返啦....



2007 年 11 月 3 日  星期六   晴天


點解會咁黑嫁!! 無奈 分類: 未分類

咁今朝10點返到mkp到搞制服啦又...係咁磨鞋...好令好令好有成功感...之後1點到同mk去剪頭髮...haha....都好短下...不過我覺得可以再短d.....之後去食野....返返去mkp啦......換返白T.....之後係樓下行過果陣見到miss tang真開心...呵呵呵...次左陣水就上左去.....之後d人操緊果陣我地步操隊果d就要上去搞制服-0-''''  but得5個字搞...搞完又上堂....無聊~  then~上outdoor...哈哈哈....大豐!!!  12月8,9  or  12月29,30 是但2日去camp....yoyoyoyo....   之後放區....then又上去搞過制服....搞到已經唔想搞-3-''  之後操左兩轉...oo地k咁啦....之後上去搞左陣就走lu~~~~  返hm....沖涼果陣又pk....fuck!!!  都未試過咁黑...點會有可能呀////兩個星期唔夠...可以p3次k....一次行樓梯(無可能) ---傷左條根     第2次打波(有可能的)--傷軟骨...(buy無可能會咁嚴重).. 第3次...今日沖涼(由細到大都未試過)---傷正膝頭哥果個骨.....   仲要3次都係膝頭....好黑呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

聽朝7點半返mkp!!!!!!    之後出去總部.....步操比賽!!!!    sure wiNNN!!!!!     第9隊....上場時間好似係下午1點45分,....得閒出下去睇啦....

jay演唱會   期待....



2007 年 11 月 2 日  星期五   晴天


失望 鬱悶 分類: 未分類

好唔開心!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!        

點解amaths會test得好過maths!!!!!!!!!!!!!!    傷心....



ewan7419
暱稱: SIU 忌廉..
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-12
又補課
woww...
唉....
++''
文章分類
全部 (314)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
cas[[[D2]]]
香港羽總... ^^
歌詞庳
最近訪客
最近沒有訪客
星座占卜
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
日誌統計
文章總數: 314
留言總數: 80
今日人氣: 4
累積人氣: 6484
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed