咁今朝就出左去九公la...曾如心就去考out standing ..冇黎...so得我同connie la...我去到果陣係佢後面拍佢la..好搞笑個反應.呵呵呵...2個人打兩個鐘....好熱哦++''' 哈哈哈...之後差唔多打完見到個類似銘賢既物體..不過出到去又唔見左人...then換衫啦...之後去左仙跡岩食野....-0-'''''好貴哦++'''之後去mk 睇戲^^''' c+偵探...之前仲以為係笑片...點知原來係鬼片咁激..哈....好正~ 之後去無印la...咁都見到黃梓wor...估都估唔到...呵呵呵....去kfc坐左陣la^^'' 嘻嘻....之後曾如心就打俾connie...得左哦...厲害厲害......之後connie都要去加操lu....by mtr la....哈哈哈...個花名好搞笑..哈哈哈哈...gag爆*v*'' 之後返hm la...食野..打波哦...
多謝曬你既禮物哦...哈....好正~ i luv u哦...哈哈哈,..一返到hw即刻聽...正哦正哦...
{妳好像很小朋友..
沒人喜歡我囉.
怎麼可能..
那你喜歡我嗎 } come from不能說的秘密^v^'''
不能說的秘密..原聱大碟..哈哈哈..令哦^^''
so sweet~~
@@''
|