之前上唔到網...e加先得....悶爆...
唉....e幾日成日游水/////搞到好唔得閒...1,3,5就游水...4,6就打波,,,,真係好攰....不過冇辦法la...因為要達到我既目的 ...今朝起身毫打機....打左幾個鐘....之後食野///返去sch聽d無聊野...唉.....之後會直接出去....可怕既夜晚><'' ]]--
唔知點解突然想起我地以前既日子...好後悔
7月16至24號去beijing.....YOYOYO.....正....唔使返去補課...呵呵.. 沿途仲會去湖南and上海...期待@@''' |