23-3-2007
今日返去la...音樂....又聽果個唔知咩...ok la...PE....自由活動...踢波...之後兩個波都踢走左-0-'' 係到玩捉e因....勁搞野...小息...悶~eng.....聽書聽得勁集中wo....冇sleep~^^'' lunch....唉...冇mood...之後返去...phy....聽下書..做下綜練咁....中文...對野...放學...`同劉凱...係d班門口吹口哨...我冇吹....but桂英係課室到叫我唔好吹-0-'''' 笑死...之後jacky行過桂英課室果陣講左句''小英姐姐''....俾桂英聽到- -'' 抄100次小英姐姐...哈~抵死~之後我同佢又係到唱百變小英...哈哈哈....走人...去補習....見到謝楚謙小朋友....佢又係補習...嘻....返到hm...溫phy....
24-3-2007
今朝8點半就wake up...睇one pices...好睇....之後溫書....食野...玩左陣cs之後又溫過la~ 一日就咁過左lu....冇去cas and打波~= ='' |