cursorshelp
一個不能說的秘密
2007 年 9 月 20 日  星期四   晴天


BUSY 不安 分類: 未分類

咁今日好鬼busy la....妖~好鬼憎上law桂英堂....又要罰抄....又要留堂///  搞到今日放學要留低...留完又去補習...補又要打波...雖然趕得好辛苦...不過我中2...哈哈哈..........講返今日la....第一堂amaths...派quiz...17/25  不過都要requiz -3-''''  算~之後兩堂中文...唔好提~  小息.....吹下水...之後eng...listening...唔係好難...lunch...冇咩特別...返去maths....好易~phy..有d sleepy....不過都有聽佢講....放學...唉...咪咩咩咩lor++''  之後咩完就去補習...狀態良好...之後去仁愛堂溫左陣phy...e加溫返覺得好似好易....之後就直接上去打波la....狀態幾好...呵呵.....之後練下體能...返hm......成10點45先返到hm....唉....開始我既做功課旅程la...做完仲要磨鞋...睇黎都要好夜lo今日.......



2007 年 9 月 19 日  星期三   晴天


好耐冇打.. 熱情 分類: 未分類

咁就好耐冇打la....因為真係都幾busy... 咁今日呢返去la...早會...聽d人吹水...勁耐@@'  之後bio...做實驗...幾好玩.....之後eng...又講d無聊野 小息...上去吹下水咁la...maths...好易~ amaths...突擊quiz....其實都可以pass的...但蕭sir話都要全部重測-3-'''   算....仲好..可以有時間溫^^''  lunc(h...返hm.....差d遲到...之後去chem lab....又係做實驗....chem d實驗都幾多step....就好似amaths咁..唉......之後中文...默書...好彩經過尋晚既努力...識~呵呵呵....  之後放學la...去越野...聽miss leung講野......11月15比賽la....時日無多><''  熱身...跑~   超勁...3轉-22:31....哈哈哈哈哈...不過激攰=] 之後打左陣羽毛球....鬆根...之後又上左禮堂睇下有冇得打下波....上到去就走==''見到譚廣''真''  哈哈...之後mary同karen都係到....之後同mary一齊返去... 返hm....又做hw....仲要抄野...唉....30次回條...真係超kai....邊有人會罰抄回條咁無聊....桂英姐真係與別不同@@'''' 



2007 年 9 月 16 日  星期日   晴天


比賽 鬱悶 分類: 未分類

今朝9點3就坐呀sir架車去荔枝角打比賽la.去到個個都話我染hair.-0-''' 我真係好似染左髮咩@@..去左...見到yiu同盧凱傑.....好耐冇見不盧凱傑....都冇咩點變'' 之後7靡山3打雙打...我果場win....but計返場數輸左...3比2..如果最後果場單win埋就得....唉...算la...之後又坐返呀sir車返去...打機....之後呀sir請食飯...139...5個人...hahaa...吹左陣水之後就走lu~  同蔡梓楓搭的士返hm...呵呵呵...........  之後做陣hw又睇下d默書...   真係好x多-0-''''''



2007 年 9 月 15 日  星期六   晴天


真充實.. 開心 分類: 未分類

咁尋日練完跑就直接去加操la....操得都ok....之後呀jacky sir,, 大黃sir...老謝都黎左...哈...又有野食又有野飲...夜晚返去...睇書..聽歌...msn...同時進行...哈哈哈哈.....

之後今朝就冇咩野做....做左陣數咁...之後connie chat....12點幾就走-0-''' 咁快////之後我就磨鞋la...好令呀 之後食野...返區...加操...打波...直落........ 真係好充實喔...   聽日要去荔枝角打會長盃....又要打雙打...好憎打雙打呀真係



2007 年 9 月 12 日  星期三   晴天


2007-09-12 分類: 未分類

咁今日返學...冇咩野講...來來去去都係果d野....都係上下堂....做下hw...溫下書咁....e加好中2a maths...hehee...夠難..

尋日整牙...change左綠色....好型^^''

白色的風車 安靜的轉著 真實的感覺 夢境般遙遠
甜甜的海水 複雜的眼淚 看妳傻笑著 握住我的手
夢希望沒有盡頭 我們走到這就好 因為我不想太快走完這幸福
很可惜沒有祝福 當愛妳並不孤獨 不會再讓妳哭

我揹妳走到最後 能不能不要回頭
妳緊緊的抱住我 說妳不需要承諾

妳說我若一個人會比較自由
我不懂妳說什麼 反正不會鬆手
我揹妳走到最後 能不能別想太多
會不會手牽著手 晚一點再到盡頭

妳說不該再相見只為了瞬間
謝謝妳讓我聽見 因為我在等待永遠

 



ewan7419
暱稱: SIU 忌廉..
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-12
又補課
woww...
唉....
++''
文章分類
全部 (314)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
cas[[[D2]]]
香港羽總... ^^
歌詞庳
最近訪客
最近沒有訪客
星座占卜
★ブログにスパイス★
ブログパーツなら-blogwasabi-
日誌統計
文章總數: 314
留言總數: 80
今日人氣: 0
累積人氣: 6480
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed