尋晚勁好訓...一訓訓到9點半...哈哈哈..之後睇賭俠@@'' 之後做下hw咁....就食野啦...then搭車去天水圍練跑啦///鳴鳴...搞到我冇得返cas++'' 唉.....咁2點45到就到左lu....之後鬆下根咁....then熱身,,,又做d核突動作=]] 之後又跑3set1200m.....今次我個標準4分15至35= ='' 咁第一次就跑左4分24...then..miss曾叫我要keep返4分22-52......咁第2次就4分28...第3次4分36...唉.....一下就慢左咁多''=[ 之後佢地又圍埋係到講d唔恐怖既鬼故...之後就同淫濤吹下水咁...佢狂望女- -'' 之後吹吹下水...發覺我飲左seafood枝水...wa......真係幾乎想死...之後仲要既係佢又飲左我枝水....妖~~~~~~~~ 最緊要既就係佢飲左我枝水應該低調d嫁ma...佢竟然4圍講....唉..............之後雞雞果d又黎左練接力@@'' 6點到走.....同濤and 其他果d人一齊搭返車走.......返hm....之後又去打波......
聽日有咩玩呀!!!!!!!!!!!!!!!!! |