咁今日就放假啦...今朝7點半就去左跑一轉山....之後就去搵埋billy, 雄, 熱狗果d去行山景果邊座山....冇挑戰++'' then我行到一半到走...因為要去剪頭髮-] 哈哈....剪到都ok型下...有機會俾人捉- -'' 之後就去搵明明, 康先生..紙巾佬,同方展出mk...之後佢地去左睇戲...我就去左buy龍貓公仔......搵左好耐先搵到-v-'' 成個信和得一間有唯一一隻...真珍貴+0+'' 仲要係岩岩日本飛過黎的...好貴...不過算啦...勁得意.,..哈哈哈...我都好中2/\/\ 之後就搵返佢地一齊走.....係西鐵到紙巾佬自己坐埋一邊..係到扮型...我地狂係到笑...之後真係有兩個女仔坐佢隔離...之後我地係到勁大聱講咩一石二鳥呀,買一送一果d...哈哈哈哈.......笑死-*-' 之後夜晚就去打波lu~~~~~~~~~~
聽朝10點15分...友愛體育館 .. 學界決賽.....YOYOYOYOYO....... |