對伍sir既感覺好差-3-'' 雖然pass....不過都好唔份氣= =''
哈哈...之前ko2話夢到我死左////// 都唔知係搞笑定嬲好'''呵呵
今日去左人管... 冇野好打''
呀哥上次考試有科a+ 超勁....之後city話收佢做研究生....有人工...一個月1萬至1萬2....之後仲會俾埋佢讀碩士....好勁... 人地通常讀完個學位仲要出黎做1,2年野先有得讀碩士...佢一讀完學位就可以讀碩士同做研究...仲有錢的.... 直情我偶像呀>3<'' 睇黎我要更加變態啦''
溫埋今日就得啦!!!!! 聽日可以狂玩啦...........要頂埋佢'''
今日考phy啦...死得..........................考完明明去左睇戲...我返hm啦......冇出去溫...係hm溫= ='' 不過聽日得listening要考...so聽日再慢慢溫都得...哈哈...今日勁hea
換左第2隻歌...勁好聽...terminator /\/\'' 大家慢慢聆聽
好想快d考完呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!