今日煮左個湯比個傻婆飲
HAHA
我仲記得你話 你囉出來啦 一齊食啦
我就話唔係食既 一齊飲
係湯黎 你好驚訝 又帶點無奈
個樣真係好得意 好搞笑
一定要記低佢
跟住個傻瓜話好飲呀^_^
仲講左好多次 Hahaha
如果可以,我可以一輩子都煲你飲
跟住就同佢一齊係佢屋企食中午啦
係一個我十年前來的地方
其實呢個感覺好神奇
再同上一次我地一齊食飯,面對面傾計,我地一齊行路番屋企都講緊係十年前既事
蘭蘭,其實係應該我多謝妳
多謝妳肯比我同妳食野,傾計,食我煮既野,比我陪你番去
比我知道妳既過去同妳既改變
最後都係忍唔住,走既時候摸左妳個頭仔一下
Haha
Sorry呀
下次我會努力再忍下
其實真係好開心💙
果個感覺仲係度
07-06-2021
|