今日lunch本來要留低做i.s... 但點知冇人買水草.... 跟住鄒恆要我同佢去黃大仙買... 好無奈....好彩去到地鐵站佢唔使我去.... 哈哈....跟住去新發同ken佢地食... 之後番學校....到左放學.... 啊sir去左買水草...結果又係要留低做.... 做到五點幾....點知做唔到...d水草塞住左.... 超灰...辛苦咁內...又要做過...但係啊陳sir話夜啦... 所以聽日先番來做....跟住我自己一個去網葡搵佢地.... 打到八點幾....番歸....