今朝八點起身..換衫食野落去7-11..
同清華.永健.幾個落去荷理活..
等齊人就去太子練波..完來我地唔使練...
o左..無計..唔來都來左..鬥半場...
露q好激..唔知做咩..跟住到十一點..
去樂富..踢友賽..本來ok,,壓住踢..
到半場..被人入左球..跟住永健拾雞追番..
跟住又十二碼..條友插水屈機...
入左..但係永健又屈機追多球..
撞極都唔跌..o曬..到完場前本來有機..
唉..我又拖慢左..想射又驚唔入被人小..
傳..失左..唉..累到冇得贏...t.t
跟住跟娟姐.koey去荷理活等ryan匯豐..
三金佢地班友..真係好煩..-3-
之後搭車去清水灣玩..賴綺欣生日..
本來去同佢興祝..但係去到我地自已係到玩..
又冇叫佢..攪到佢唔開心..sorry啊!!!
本來買左小小野..又唔夠膽俾佢..tot
玩玩下俾人攪到成身沙..唔關我事嫁..-o
玩到五點幾..又去荷理活食野..
跟住係三樓唔小心跌左個波落去..
本來好淆..想走..但匯豐話落去..
落lor..落到去佢話搵"食蕉"..
搵lor...講兩句..都冇咩..係7左d..
到八點番到屋企..本來又想送人番...
又淆..唉..攪咩啊...............
|