今日又系咁 上堂悶死喇! 之後上中文堂食糖糖0_0 上maths堂就黎訓得喇'' 依嫁上堂就系訓` 日日系到訓訓訓... 就黎訓死得
今朝9點到起身*.* 之後去飲茶... 番到屋企就玩電腦喇! 玩到3點到同丫爸出左去 去左上水睇雪貴` 我睇中左手提電腦` 不過... $6,199/__\ 我要下定決心草錢~ 不過有2種顏色我中2 唔知點好;(
今日番左丫公到拜山.3. 熱死我喇! 要行2個山丫;( 就黎死得喇'' 今晚同fd出去玩^^ 中秋節快樂*;D
今日落好大雨-v- 最僧就系落雨又唔系黑色 煩到死!!! 我依嫁日日講what what what 超好笑xd 我希望天可以保佑我天日中史合格.0.
今朝好早起左身v.v 之後去左飲茶~ 跟住丫爸系要我同佢去行一行` 攰死了... 番到屋企睇左一陣電視 就玩電腦 依嫁電腦已經系我好重要既野黎'' 玩左半日電腦眼就黎睇唔到野喇!!! 基本上系電腦睇野^^ 天日唔想番學