如果你今日本身做曬工課嫁!!! 但系到最尾個堂又比左一樣工課/_\ 系米覺得好慘喱!!! 我就有一個好好好方法*v* 就算又好多工課 但系要記得笑一笑^v^ 就可以忘記到有工課要做喇;p 另外可以一番到屋企打番個通頂機` 你就會唔記得番d工課;D *以上系我無聊打出黎* *只公參考.請不要見怪* 但系我自己覺得好有效>3<
今日鴨屎冇同我地一齊番'' 佢就系番半日 又系咁上堂 小息系到做工課 因為番到屋企咯洗做;p 系學校做因為有得抄人xd 喱幾日有好多工課-_- 好似做唔完咁...
今日坐車 有個丫婆叫我幫佢正安全帶-__- 又叫maggie幫佢入錢... 好似一個大姐咁! 我冇做w.s英文meaning 但唔洗留低''超好彩;) 中文堂超好笑^^ *天日唔洗留學*超正!!!
今日系咁比人吵醒-_- 之後醒左'' 我d咳同喉嚨仲未好番t_t 食完野之後又去睇e生v_v 睇左2次喇!!! 食一d好似屎既約xd 依家落好大雨 好大雷>口< 希望天日唔洗番學!!!
今日冇番學~ 因為已經咳死左... 喉嚨爆得喇! 琴日我班有19冇番學!!! 有4個旱退;( 大件事!!!我班已經咁多人冇番!!!!!!!!!! 唔知今日有幾多人冇番? 我估一定多過琴日v_v 琴晚睇左e生.食約.好好多... 今日得13個人番學咋... 佢地自己自修(除左MaThS) 但系我覺得有d人可能扮下野#.# 我地班就黎隔離v.v PS.希望大家快d好番;D