今日9月1日系大日子!!! 就系開學了;( 但系冇一d開心的心情;( 轉左班主任.唔系姣西^^ 要去影學生照'' 班多左一個留班既` 彤b.雪雪.林茵放左去打機 唔悶咩...日日打... 之後鴨屎番佢小學探人-.- 去m記買完野食同mAgGiE番屋企... 坐小巴番黎.點知有小強.一家大小出曬黎嚇人 小強嚇人系會死-3- 未到哈囉喂.唔洗咁快出黎.0. 之後去轉位坐.平安番到屋企-.-
死得喇T_T就黎4點先訓到v_v
之後工課未做曬*3*
天日就返學喇v3v
一陣去搵鴨屎借英文份野''
希望快d做完工課...
要做曬工課''+油啊!!!
琴晚系床到發夢發到3點幾先訓=.=
發左2粒鐘;D
今日8點3到去梧桐山`
發神經既*_*
爆熱.爆曬.爆神經;D
仲有3日!!!好多野仲未做''
琴晚11點幾訓左`
今朝7點半起左身~
同丫媽去買菜丫!!!
我覺得自己好乖丫^^
點算啊!工課未做曬啊T_T
琴晚12點幾先訓=.=
今日就6點幾起左身喇!
仲於顛倒.擺脫夜生活^^
9月1就唔會唔知起身!!!