♥* 以 笑聲 代替 哭 聲.. *
                           討厭 你對 我 冷 淡,,

   
        

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
 
BBQ .\ /.
討厭牙 .\/. *
返學啦.. SAD -3-"
唱K..*
頂 =3="


 MY FDS DIARY,,*  XDD,,]]    
 
[[ 芷恩MOMO,,XANGA*
[[ 凱琪子 GE XANGA*
`` 林 小 儀* XDD=]]
``SIU 橙*,,
   妮B DIAR...
君子 GE XANGA *
莊姐XANGA -3-"*


:: 訪客留言 ::
 
 
最近三個月尚無任何留言

PHOTOS *   
 



 
   
     
             想回到那時, , 
       與你幸福相處的時間, ,♥*
 

                       
              

                                 410♥*

 2006 年 3 月 18 日  星期六
  

今日瑋欣搬屋屋啦 =V=..唉..
又無左個人陪我返學.. -3-
今日約左小學同學出黎玩 >W<"
去完銀行再出去 ..
去到同佢地去影相相..*
影完相又話返小學等人
一齊去奎奎屋企會所玩..  XPP* >V<

我地去到好似痴晒線咁 =口="
又玩打人啦...
最好笑係 =口=拎對鞋打人 =W=""
O晒  -O-..XDDD

4點幾上左奎奎屋企睇電視...食PIZZA
睇到5點幾我地去排球打 =V=
50左右 =W=""
打到6點幾左右..
就去牙南屋企BBQ.. *>V<


去到同佢隻狗牙DON玩*
勁搞笑..* >W<
之後食野啦...又影相...傾計咁啦
好耐無同佢地一齊玩得咁癲啦..
有小小掛住佢地GA都.. >V<
12點先返到屋企 =口="
比人話TIM -口-""


 
             

發表時間︰2006-03-21 10:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 

 2006 年 2 月 25 日  星期六
  

今日勁早就起左身* 約左牙欣同牙黎.睇足球比賽&
好在都有入波...*入波個下我地3個死傻婆 真係叫左出黎 =3="
之後我地同顧啓信 一齊行返大元 * =3=
** 返完教會又要返屋企做功課 =口="



 
             

發表時間︰2006-03-03 09:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]