|
今日瑋欣搬屋屋啦 =V=..唉..
又無左個人陪我返學.. -3-
今日約左小學同學出黎玩 >W<"
去完銀行再出去 ..
去到同佢地去影相相..*
影完相又話返小學等人
一齊去奎奎屋企會所玩.. XPP* >V<
我地去到好似痴晒線咁 =口="
又玩打人啦...
最好笑係 =口=拎對鞋打人 =W=""
O晒 -O-..XDDD
4點幾上左奎奎屋企睇電視...食PIZZA
睇到5點幾我地去排球打 =V=
50左右 =W=""
打到6點幾左右..
就去牙南屋企BBQ.. *>V<
去到同佢隻狗牙DON玩*
勁搞笑..* >W<
之後食野啦...又影相...傾計咁啦
好耐無同佢地一齊玩得咁癲啦..
有小小掛住佢地GA都.. >V<
12點先返到屋企 =口="
比人話TIM -口-""
 |