♥* 以 笑聲 代替 哭 聲.. * 討厭 你對 我 冷 淡,,
PHOTOS * 想回到那時, , 與你幸福相處的時間, ,♥* 410♥*
想回到那時, , 與你幸福相處的時間, ,♥*
頭 3 堂又係派卷 =口=,, 金次死晒Lu..,, 但好采我英文總分合格..xDD*
今日放勁早.. 我地去左日本野到食LuncH
食完去左睇漫畫.. =\/= ..xDD
小雨同牙琪要返學校練啦啦隊 ...*/\//
我同瑋欣咪返屋企LOr .. 頌賢都返屋企Lu..*,
返屋企幫手清野.. =口=.. 無奈,,
金日又要返學啦*.. 仲係要派卷tiM,,*.. >﹏<
成績唔錯咁啦.. =口=..無奈~~
最慘緊本係英文.. =\/=..唉*..
放學去左恩同屋企同佢玩.. ,, 總之恩同勁好笑..哈哈
之後四點幾我地先返屋企.. 姐夫都係到..呵呵 [都唔知佢係到黎搵家姐,,]
之後去左M記打等.. *..xDDD,,=]