今日放學要練波呀..正確d黎講應該係話打friendly
初頭都唔知人地咩料嫁!!點知1打之下..oh∼∼
原來如此..d人仲勁串tim呀!明明+左分比佢.....
佢又話我地無+分喎!!搞到Niki都唔想打之後仲走埋
tim!!跟住我打左陣都無打啦!聽佢地講好似話啊盈
仲比佢地屌!無事ar ma!?d人真係惡呀!!
打完之後T.C打比我..叫我去打波!!之後就同埋小玉
1齊過左去啦!原來家駒同佢老婆仔都係度!呵呵∼*
好朋友LONG TIME NO SEE啦!MISS YOU SO MUCH呢
(只限於朋友的那種MISS)到左7點列小玉就走lu..得返我地
幾個!!之後輝返工就過左黎搵T.C..之後1齊打波打到傻左
到左8:30我就閃人lu!!
Today金句:咀mik mik打得小 |