今日返學又遲到了!!!死啦1係就唔返1返就遲到∼∼!結果
返到去比野林罰..佢要我寫600字既文講遲到既原因同解
決方法!大佬呀我呢幾年有邊幾次係交到文嫁!?叫我寫600
字不如叫我死左佢好過啦∼!!最後寫不特止仲激到我喊!!
好似個細路女咁話要返屋企!!之後文迪叫我每過幾分鐘入去
煩佢1次佢就會放我走!之後佢無啦啦行出黎!佢見到我喊就
問我:乜你覺得自己好委屈咩!!!?其實我覺得係嫁!咁寫
唔出就寫唔出嫁啦!點解係都唔比人走喎!最後佢都唔洗我寫
啦!叫我寫返4個解決方法比佢就走得啦!上得去音樂囉!聽
左段Carmen then就聽側田!之後就落堂lu!!
maths堂係咁係張紙度寫3個英文字!!想唔想知呢!??
但我又唔想講喎!呵呵∼*之後lunch with茵去左椰林
食...好耐都無去過囉!服務態度好到你想死呀!!><之後返
到去reading堂同茵*波波*孖雞*係度鋤dee!都幾搞
笑既!miss真係好lalalala~~~*咁都無鬧!!之後
商業堂又要同小茵茵分開了!可憐呢!!最後仲要補econ
講左小小野姐..不過我都明~~~勁呀*then同小玉11齊搭
車車返屋企..呀!仲買左set新既喇叭呀!!而家聽緊..
都幾正下!!呵''''xdd聽日比賽了!!!對LCK∼!
3點3係良田開波!!各位加油呀!!
ps..琴晚同佢傾過電話黎!我都唔知話自己開心好定唔開心好!
唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉
唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉
唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉
唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉唉
煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩
煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩
煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩
煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩煩 |