-----[▋FAnnYYYYY, ,,戀愛日記::::●°
.:;..`◆我願變成童話裡 你愛的那個天使*''°______,
 
 
fanny1119

暱稱: ,●* 小儀BABE ,,!]
性別: 女
國家: 香港
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
由於生日鐘插件的供應商已終止此項服務,由即日起此插件將停止運作,請用戶將其從日誌版面中移除。
不便之處,敬請原諒。

最新日誌

2006-11-06
2006-10-28
2006-10-29
好灰
2006-10-19


日誌分類

全部 (191)


訪客留言

最近三個月尚無任何留言
 

傻婆FAnnY∼**



RSS Feed
2006 年 10 月 9 日  星期一   晴天


反省day

今日突然間好感慨!可能本身今日係1個特別日子掛!!

今日係我同佢相識1個月既日子...可能對佢黎講根本1d

都唔重要!但係對過去1齊出去玩既時候所發生既事我依

然記得好清楚!講真其實同佢地出去玩真係幾開心..!

回頭想想點解會發展到今時今日咁既地部..可能一切都係

自己1手造成掛!∼我都唔知道呀!但可以肯定既係佢係

我心中的確都佔左1個重要既地位!講都無人信∼∼短短

既日子裡面可以進佔到呢個地位∼∼**由琴日到今日我不

斷問自己1個問題..究竟我係咪到而家都仲未....佢!!!

直至頭先我睇左1篇文.我諗我已經搵到答案啦!不過我

知道就算我同你講.你都只會當我講大話扼你∼∼!我唔

知由幾時開始原來你當我1直當我係度扼緊你!!但我真

係可以講句我真係無!同你1齊既時候我的的確確係鍾2

你!就算而家同你分開左我都希望可以同你做返朋友.而

唔希望好似而家咁!更加唔想比你1直誤會落去!果日講

電話既時候你的確make me cry!果刻真係好傷心..

你居然會同我講d咁既野!真係完全想唔到當日對我超

好果個你會係咁!唉...而家...

∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼∼

 

 

過去


一般來說,女人喜歡講以前,聊已經發生的事。但女人對男人的過去,卻比較磊磊大方。女人不太介意男人的過去,至少不會如男人般戚戚然。


女人比男人務實。在感情上,女人著眼於現在,活在當下。將來對女人來說是非常重要,但只有目前的幸福,才能令女人相信男人口中所承諾的將來。肯臥薪嚐膽的女人已經越來越罕見了。


無可否認,女人比男人專一。女人著眼於目前手上的那一個,全心全意去愛他。男人愛女人,女人也愛男人。有聽見過男人照顧女人,但沒有聽過男人為女人賣肉。女人一旦愛一個人時,可以愛得很深,而且堅韌長久。因此,女人不喜歡緬懷過去,除非現在的那一個真的很不濟。


女人很少撫今追昔,原因可能是因為在一段感情中,即使發展到有多爛,女人往往是留守到最後一刻的那一個。重創了,不得不走了,才迫不得已放棄。到了這個位才放手,兩個人成了仇人,再見又怎會是朋友?女人又怎願回憶?


反而,男人想起自己的薄倖,覺得自己心多,愛得不夠。良心不安,心有虧欠。以至覺得自己沒有好好珍惜一個愛自己的人,白白錯失了一段好姻緣。因此,想起舊情人,男人不免百感交雜,欲言又止,萬般滋味在心頭。


女人是絕情的動物,當她不愛你之時。女人一般不會再有興致跟舊男友聯絡,尤其是她已經有了另一個。如果女人有一天找舊男友,一定是藕斷絲連,或者新男朋友待她太差,令她苦不堪言,才走投無路來哭訴。


女人當然不喜歡男人和舊情人見面,因為女人知道男人心軟。男人總是多少想知道舊情人的近況,和哪個人一起,搬到那裡,生活過得好不好。男人想起舊女友,並不一定代表他有不忠的念頭。女人想念舊男人,可以肯定她現有的那一段感情早已病入膏肓了。


男人不單介意女人的過去,男人也不喜歡女人有太多過去。男人其實很脆弱,他怕比較。處子情意結,是源於佔有慾。男人不喜歡問女人的過去,但他卻會介意。女人喜歡問男人過去的枝節,但她不會好像男人般介意。


越多過去的人,越會容易成為一個好情人,因為他的經歷雕琢了他,叫他明白兩個人當怎樣相處。沒有過去的人,看似一張白紙,實質上鋒稜銳利。新手上路,不知要傷透多少人的心,才懂得怎去愛。


聰明人的記性通常都好。記憶力好的人通常痛苦,因為難以忘記。過去許多的細節,歷歷在目,耿耿於懷,還怎能釋懷?聰明的代價就是沉重的記憶。


我以為,開心的事,傷心的事,得到過的,失去過的;甜酸苦辣,凡是過去了的事,都是sunk cost,總有餘韻教人回味。


然而,有些事,始終不想回憶,未敢忘記



2006 年 10 月 8 日  星期日   晴天


有點兒後悔

今日下就同Melody出左去吉島行街街!!係我買緊野既時候

突然聽到勁大聲既歌聲喎!!好自然我就望過去!!直覺話比

我知..應該係佢!真係比我估中真係3239∼*唔知點解

果刻我掉低手頭上做緊既野..沖左出去!跟住我見到kit

不過我知道佢見我唔到&佢根本就唔想再見到我!!!經過

呢日我先知道..原來我真的如此...都係算吧啦!講乜都無

用了



2006 年 10 月 6 日  星期五   晴天


Mid Autumn Festival

Mid Autumn Festival

1早返到去就PE堂啦!!原來今日仲要未體能tim!!早知就唔返啦..

返左14個圈...跑死左!!其實跑左1個圈果時已經開始腳仔軟嫁啦!

很無用的呢!之後lunch既時候.過左華發食野∼見到輝!!都有

傾過計既!好采佢無嬲我姐..佢都算係明事理既1個啦∼∼!!唔

會話偏信哂1邊!!之後Chis又話要小測喎..頂呀∼∼!次次唔返

完1堂之後都話要小測..我就次次都唔知∼∼又係度鬧我喎..玩

呀我識預知的嗎!??放左學同雞蛋&家狗過左salon度拎鎖匙

幫佢拎野..then吹左陣水就返屋企沖涼玩換33啦..!之後

再返過salon等埋黃生!到左8點幾雞蛋.朱東&羅祖打完機都

過埋黎salon等啦!好!!!放工就行去買左小小野就過左市鎮

我同黃生過到去果時..好多人呀!超熱鬧!仲有顆好似許願樹咁既

野tim!so beautiful呢!人又多左幾個啦..有祥

祥.Cathy.Holly..!!同祥祥吹左陣水之後我就同黃生閃開左陣去

買野食!thx黃生的呢∼∼∼*我地返黎既時候原來家狗都黎埋lu

then就轉場過左蝴蝶搵啊朱佢地...之後就買野整爐燒野食!!!個咁

既爐起左應該都有成粒鐘..shit!!!!!之後燒燒燒..我燒d比

黃生..黃生燒d比我!!正呀∼∼呵***我地仲見到好多釋記既同

學仔呢∼∼!有5A既同學啦..又有5B啦...仲有yuko..kiko

等等既fd子啦...到左3點幾4點我同雞蛋&黃生1齊搭的返屋企

lu..

Ps:好似數少左位新識既朋友仔..佢好似叫啊桃呀!!

  今年既中秋比上年開心1000000000倍呀.呵呵∼*



2006 年 10 月 5 日  星期四   晴天


2006-10-05

無返學的日子特別悶...MISS YOU SO MUCH ∼*

悶爆既1日..係屋企係咁dl歌聽!!係咁dl係咁del

癲左陣就訓教啦!!!好想快d到8:30以後既時間

好想快d快d...聽日如無意外應該都係同佢地出去

bbq!but..要慢慢等.等到某段時間我先有著落

唉...快d啦!終於可以人月2團圓啦∼∼∼*哈哈



2006 年 10 月 4 日  星期三   晴天


回家了

今日無返學仔呀!!1早就返左屋企啦∼∼!終於都回家了∼∼!!但

我又好似發現我無掛住我屋企既人喎∼o∼then就去左元朗行街..

但無收獲喎~!!之後行行行就返屋企lu..教教之後去左1個地方.

成世人第1次去!講真有小小驚咁啦!!不過果度d人都幾nice!

之後就返屋企lu!