Mid Autumn Festival
1早返到去就PE堂啦!!原來今日仲要未體能tim!!早知就唔返啦..
返左14個圈...跑死左!!其實跑左1個圈果時已經開始腳仔軟嫁啦!
很無用的呢!之後lunch既時候.過左華發食野∼見到輝!!都有
傾過計既!好采佢無嬲我姐..佢都算係明事理既1個啦∼∼!!唔
會話偏信哂1邊!!之後Chis又話要小測喎..頂呀∼∼!次次唔返
完1堂之後都話要小測..我就次次都唔知∼∼又係度鬧我喎..玩
呀我識預知的嗎!??放左學同雞蛋&家狗過左salon度拎鎖匙
幫佢拎野..then吹左陣水就返屋企沖涼玩換33啦..!之後
再返過salon等埋黃生!到左8點幾雞蛋.朱東&羅祖打完機都
過埋黎salon等啦!好!!!放工就行去買左小小野就過左市鎮
我同黃生過到去果時..好多人呀!超熱鬧!仲有顆好似許願樹咁既
野tim!so beautiful呢!人又多左幾個啦..有祥
祥.Cathy.Holly..!!同祥祥吹左陣水之後我就同黃生閃開左陣去
買野食!thx黃生的呢∼∼∼*我地返黎既時候原來家狗都黎埋lu
then就轉場過左蝴蝶搵啊朱佢地...之後就買野整爐燒野食!!!個咁
既爐起左應該都有成粒鐘..shit!!!!!之後燒燒燒..我燒d比
黃生..黃生燒d比我!!正呀∼∼呵***我地仲見到好多釋記既同
學仔呢∼∼!有5A既同學啦..又有5B啦...仲有yuko..kiko
等等既fd子啦...到左3點幾4點我同雞蛋&黃生1齊搭的返屋企
lu..
Ps:好似數少左位新識既朋友仔..佢好似叫啊桃呀!!
今年既中秋比上年開心1000000000倍呀.呵呵∼* |