
kakaa""
今日 po 曉晴同BB 們的成長照"^^
5 經5 覺佢地都咁大個luuu..
呵呵呵...
岩岩去睇左魔幻奇緣.."
本身以為迪士尼ge 不會太好看"
but ..
好感概lo 睇完e 套戲,,
原來""
王子.. 始終都5 會同公主起埋一齊..
那.. 到底會跟誰!?
平平凡凡的一個人....
公主""只會與一個平平凡凡的人在一起,.
難道."
這就是命運!?!?
今日訓到2 點先起身,,
應該由八點幾開始發夢..
發左好多夢""
有一個..
好深刻..
好深刻""]]
就係講..:
我5 知去bin 個國家laa"
跟住就要入境.. 要辦手續la..
點知同我check 證戈個人..
係一個中國ge boy 黎ga wo!"
之後佢仲撩我傾計添..
and then 一路傾計一路check 證la""
之後見到後邊d人等得5奈煩'
佢就比返d 證我..
仲寫埋佢電話比我添wo!..
跟住我戈陣就諗..
我都5 會打比佢架la ...
之後就走左 la..
第2 日..
係國外ge 某個地方見返佢..
佢仲hi 我添""]]
跟住慢慢就開始左一段奇妙的異地情緣..
ha"
之後相處得好開心la..
bu 過我始終都有走ge一日""
之後都有保持sms..
到最後..
sd左個sms 比佢..
問佢會5 會返黎china..因為佢之前話過會返黎"
之後佢sd返個黎...:
sor.. 我5 會返黎架la..
以後都5會...
跟住我就sd返個信息返去..
咁係咪代表我地...?
之後我就醒左勒..
想發返個結局都發5 到..
呵呵."
bu 過都總算係一個好夢la..
but 始終都5 知結局..
但係同佢一齊ge日子"
真係好開心looooo...
haa.. bu過夢始終都係無..
5 會實現ge"
算吧...
曉晴""











海南大表哥個女""
叫紅妤..^^







大表姐個仔""
5 知佢叫乜名..



|