
=.= 尋晚同nc 佢地出左去..
本身諗住睇1408 ..
點知我地三個女仔等左戈兩個大男人一個鐘囉..
成何體統!!!!!
激死人naaa!!..
搞到去到已經無晒飛la!!
哼哼哼,,,,,,,,,,,,,,
嬲嬲嬲嬲嬲爆...
之後我地就去左影貼影相仔""
哈.. 都影得5令ge= .=
影完陪佢地去左M記食野..
之後食完我地就去左大三巴影相,,
佢地幾個boy 就去左國華打機,
我地影影影..
狂影//
佢地過到黎又拉佢地一齊影,,
hahaa"^^ ..
then 就返home lu..
返到去即刻訓na..
都1點鐘 lu ..




今朝七點幾起身..
因為要賣旗=.= "
極5願意爬起身...
都係起左..
就煮早餐食食完出去 lu ..
去到戈度.. 攞旗袋戈d la..
傾係水坑尾天橋底KFC 戈度..
都幾好生意..
個旗袋都好重下 =.= ..
因為無紙幣全部都係硬幣.. 哈"
賣到超攰lo!!!
返到去.. 竟然無黑糖睇..
無奈!!!!!!!!!!!
死民視//
成日播棒球..>.<
晏就就同bell 同歐瑩出左去..
首先去左水坑尾"
去左歌謠買左黑糖碼奇朵隻原聲帶..
105蚊 =.= 好貴下都,,
算la.. 犧牲左一百蚊...
then ..bell 買3 la..
買完去左m記..
食完野就行過三盞燈..
去天域睇,, 100 蚊 =.=
舌左五蚊.. 當買左個彩虹花之暖..
哈. ]] bell 舌得仲多..
佢去歌謠買w-inds 隻碟.. 165 ..
天域賣130 ,, wakaa
佢朵彩虹花之暖都幾貴.^^
之後..去偉記換校服..
點知佢無中碼長褲 =.= /
點算.>.<
我就係要條長褲..
佢竟然無..
無奈lo!!!""]]
之後就行返黎e頭..
攞眼鏡..
同埋歐瑩配眼鏡"
哈.. 好好彩.. 伯伯係度wo .(新潮)
咁樣又比歐瑩賺左筆,.
因為伯伯話計平d.. wakaa^^
你好彩laa!!!...
haa.. 黑糖隻碟都值ga!!/
有好多花絮睇..
好多都好好睇..
成100 分鐘wo .. 正爆la!!
15 手歌 3 個mv 仲有一答卡..
同一本相冊.. 好令ya!^^ "
po 相時間...



|