尋日跑100米..
計到我14.44秒-口-
個陣時我耳經好唔信lee件事na*
基本上冇咩可能..
個個之前田徑隊既勁人都同我差唔多..邊有可能牙*
所以真係計錯得好離普-3-*
搞到我不停咁比人寸\口/
金日遲左-口-
撞唔到林傑米..
同賓賓一齊行..
番到學校岩岩好撞到家姐..
佢送左朱古力比禾食..多謝哂牙>口<
跟住morning reading..
搶左黎卓頎張yes card
要佢講..我愛彭智斌先比番佢..
佢真係講左..哈!笑死xd'
MISS CHOI又話人-口-
兩堂中文..正!
尤老師堂=傾計堂xd'
都冇理佢講咩-3-*
兩堂maths..
專心聽書-3-*
其實依家d野都未算好難..-0-
兩堂英文..借左件泠衫比黎卓頎..快d多謝我xd'
上左去MMLC搵資料..
搵左劉翔-0-
跟住係維基認識一下網上一大膠人.."賭撚"xd
落番去作文..一堂作哂-v-
lunch*係學校到食..
跟住陪溫總同笨明去電腦室..
係度玩埋d低b game-3-
詹詹唔好喊na*
咁既朋友..當識小個好過na*
跟住3堂D.T
y0*唔洗留低..
做得好好..仲有時間改英文dict..
跟住睇王SIR登maths quiz分..咩我個樣真係好信唔過咩xd'
勁失望囉-3-*
得個43分..
唉!
走出去D.T室個時..
王SIR比左封信我..
叫我放學幫佢寄左佢-0-
話我值得信任-口-
時時都唔一樣既-3-*
跟住打波..廢到無朋友囉../口\
一球都無入過-口-
係連一球都冇牙*
射波機會多..但係就命中率係0%
真係好灰/口\
冇信心再打籃球lu*
跟住走人..去寄信..
行到去龍豐先見到有郵筒-口-
跟住又要自己行番去火車站..
食家姐個朱古力..
食到一半頂唔住lu*
甜到無朋友-口-
搭火車番家..
無位坐..
好鬼攰牙-3-*
唔打na*
做功課-口-
閉閉=]
(完)
|