大家好`! =)
好耐無見..
我又再次重打bl0g了 =P
睇番上次耳經係10月6號喇..
有冇掛住我先 >V<
金日朝起身..
就出左去粉嶺學琴...
學左1個半鐘頭..
走人 =P
約左溫總係上水火車站等..
我由粉嶺行番過去上水..
差d蕩失路 -3- 超白痴!
跟住同左佢去搵k0k0
搵左勁耐..搭火車去粉嶺..
原來k0k0係粉嶺 -V-
到1:15.. 人齊!
有 {我}{溫總}{Fkk}{ka!安}{mans0n}{蠟蠟}{k0k0}{青姐}{牙魚}{牙be}
1齊去百佳買野食..
感覺上跟本吾夠食 -.-
跟住番教會..
我地班男仔吾肯上去崇拜..
最後要盈媽足哂我地上去 =P
跟住去{打邊爐}!
第1次同班fd1齊打邊爐牙 =)
食野之前..
玩t/d 同 人狼天眼..
玩人狼天眼..
成日都第1個比人殺..-口-
無哂奈...
不過睇人玩都幾正 @v@
k0k0扮野好叻!
牙魚=淫狼 xd
開餐喇``
哈!成班人都{餓狗搶食}!
估吾到我都食得0k飽喎``
跟住8:30清場..
成班人去左粉中hea..
最後走人..
金日開頭勁無m00d..
不過月夜月精神!
可能我先係人狼 =P
最近… ♥上了{周杰倫} >V<
|