尋晚開大個窗訓覺...
點知訓訓下就比d蚊針到醒左-__________-'
睡眠不足 -3-
金日起左身勁眼訓..
好吾容易先出左門口!
搭火車個陣又訓吾著..
撞到fany+林傑米 a_a
1起返學``
金日返到去就即刻勁努力咁{做} maths wb!
有成6個 chapter -口-
各位同學都好努力咁c0py =)
頭兩堂.. IS x 2
勁眼訓..勁眼訓!
派番quiz 10/20
岩岩好合格 xd
第1個小息.. 忘記了 =P
跟住兩堂英文..
1st係{尚義恩}堂..
成班好似冇當過佢係老師..蝦佢吾識中文 xd
2nd 菜蟲堂.. listening..
悶悶的! 又是勁眼訓!
第2個小息..上圖書館跟溫總+笨明c0py 企鵝既{中屎n0te}
那份東西真是10個正!
落番課室問尤老師點解我個份企鵝既n0te咁鬼好 xd
maths x 2
超..王s!r都冇對/check過本wb..
白{做}1場...
金堂做個d數..很多都忘記了
第3個小息..
食野!
ge0g堂..
又係度吾知做咩..
勁眼訓!
ge0g金次實吾掂 t3t
CL x 2
成堂係度hea做..
掛住上網!
放學! 1:30喔!
笨明吾肯比7號我 /口\
then 1大班人去了目黑!
食完跟fany行左1陣 @v@
之後上去溫總家..
溫俊軒你其實知吾知你屋企下面個密碼係咩嫁?_?
上到去打機!
4:00落左紅場打波!
金日冇同溫總佢地打過b0好似 *0*
本身諗住走去補習嫁na*
不過又行番去紅場再打過 =P
同d高f0rm打!
走位走到腳也很累了!
6:30左右走人..
在火車終於有覺好訓 =P
我要努力了 -3-
不可以再這麼懶了!
溫書吧,,{周重延}! *V*
|