尋晚12點度訓左上張床..
但係過左半個鐘度都訓吾著..
跟住彈番起身開番部電腦 a_a
係度上網..打機..msn wif fany!
中間1d睡意都冇囉竟然 -___________-'
吾通真係..
看不見你的笑 我怎麼睡得著 xdd
第1次親身感受歌詞既意思 =P
等到fany 5:30睇完波..
跟住1齊訓!!
跟住9:30度就起左身..
放假真係好鬼死悶..
又冇人黎我家 -3-*
好想反學牙 -v-
跟住係度同人msn
食完晏就打機wif溫總+笨明
組成{3人小隊} xd
跟住之後聽聽下歌..
0k想訓..
又訓左陣 @v@
金日好似成日都冇溫過書咁tim..
死喇..
好驚考試 -﹏-
期待1日吾悶又好玩既假期=)
|