金日9:30就起左身..
打左陣機``
跟住就補習..
補左1個半鐘頭 -3-*
fany話約我出去粉嶺{溫書}!
跟住就出去喇..
2:00先去到粉嶺!
跟住就去左大快活..
得溫總..蠟蠟同埋k0k0
胡ka!同fany都冇黎到!
其實跟本就冇溫書-3-
不停聽{彩虹} *V*
係度玩埋d低能野..
搵d yes卡黎當啤牌玩 -口-
跟住k0k0要去應許樓學結他..
陪埋佢地1齊去..
我地係3f等佢..
跟住係度睇{光之美少女} A_A
等到k0k0學完結他..
6:30就走人lu*
``有時候1個人 {安靜}下來也不錯!
|