話說某一日激嬲左家姐..
所以金日要番教會-口-..
金日12點係零食物語到等..
早到了..太過準時=口=
等等下撞到胡KA!安..
叫佢一齊=]
等多陣..pangpang,家姐,Mans0n都到埋..
走去m記食野..
胡KA!番屋企換衫先..
我食到12:45就走去學琴..
2:30學完=]走人..
自己一個人行去教會..
上到去203室小組..
見到好多人-3-
十分熱鬧-口-
之後上HALL*
有d悶=口=
跟住去左大快活..
有錢不過冇食野-口-..
我比較中意叫人請我食野=]
坐到6:00走人..
搭火車-口-
企係度訓教..
打住咁多..
閉閉=]
(完)
|