金日...番到學校就見到個兩隊SA係度宣傳-3-
但係冇比野我-口-
跟住上到課室...甲等寅黎左-3-
我問佢地係唔係V-POR-,-
早讀...冇帶書...家姐又唔提我\口/
跟住...兩堂中文...
好鬼悶囉-3-
係喎...要抄書tim*
唔打日記都唔記得要抄書-3-*
不過點解冇帶一次書就罰嫁*
LEE排好似日日都要抄書-v-
1st小息...冇咩野做過-3-
HIST堂...不停抄notes
黑板d字好花牙*
中屎堂...對中屎wb*
左手面個位係本wb度答左一條好KA!
個題問...咩係開皇之治
佢答:咪開皇之治囉!ya*
膠爆-v-
2nd小息...都係唔知做過d咩-3-
兩堂maths
不停計數-3-
F.2 d maths真係難d-v-
lunch...去左名都個邊食...
去到有間野度...
跟住有個人同老闆話要咩咩咩...
跟住又話唔要...又話要d咩咩咩
跟住又唔要-v-
勁搞野>口<
PTH...默書-3-
有個字我寫左係張'台'度
出左喵-3-
兩堂去左hall*
好ya*唔使對住miss choi-3-
問問題個度好好笑!係度寸咀xd'
FAMA唱一首歌都成$20000*V*
最後...甲等寅win左*
不過我投左V-POR -3-
走人...落左去又冇得打波-3-
又玩閃避球=]*
自己一個番家-0-
等我e家抄中文先...
打住咁多*
閉閉=]
(完)
|