頭先,,我訓醒個陣,,佢竟然add左我,,但係...我就冇勇氣去應佢,,個陣我好累,,
起唔到身=[,,之後佢off左,,我好傷心囉,,又錯失多次機會........佢同我講,,
快d應佢,,唔係佢off,,但我冇應到,,唔知我咩事,,,,,唉,,一陣先返黎更新,,訓,,
績上....
岩岩睇完魔盜王返黎呀=]=],,,,真係幾好睇wo,,,,起碼激過頭2集先啦=]....哈....之後去網吧..打陣機...
發現冇乜野玩嫁啦依家.....唉......希望會有魔盜王4 xDDDD[冇可能的],,,,哈,,,打住咁多先,,,留cm=]
|