唉,,今日一起身就傾msn,,聽左阻歌,,落網吧,,發現原來出面真正玩cs勁既人唔
多,,我唔係話自己勁,,可以話我進步左,,甩狙100%學會了,,=],,不辛既事黎啦,
一出到網吧門口突然落大雨,,係勁似成盤水飛落黎咁,,之後,,我去m記個陣跌到
,,><"",,之後去買朱朱力新地=]..勁細杯!!shit..之後我返到home就die了,,
要剪到髮啦!!!難以想像- -..剪個陣我以經叫佢條陰唔好剪咁短,,佢同我..
bushit!!!我叫佢前面咪剪短佢!!佢同我剪短佢><!!之後我老豆係到話yesyesyes,
我心話nonono,bu你個shit,,又要再留長,,最難受既係聽日返學點算- -..
實比人笑,,"你"唔好笑我呀..識我既都知係邊個=]=],wakaka,,我要改名做柴頭
仔???我諗要自閉了=[=[
|