今日我返到學,,又係咁啦,,唉,,聖哥話你呃緊我????我真係唔知=[,,
佢話你只係msn同我講野,,學校就一句都冇,,唉=[,,
你最近連msn都唔on,,
唔通我呢個日記就咁完??
你知唔知我點解開- -??
哈,,冇人睇嫁啦,,唔想打