今日係流發訓 等老豆返工 問佢攞錢!!! 略佐好少炸!!!!!!! 之後6點無野做 開機打 打到7點 嘻嘻@@抄醒嘟嘟 怕佢又唔識起身! 比嘟老點 去佐科學館 我唸佢多數個雞腦未訓醒 佢地去曬太空館 o......曬 即刻搭返火車去尖東 去到佢地個個戴曬黑超同累光鏡 型得祭 走個龍都見唔到t_t 好彩天都對我不薄 溫到佢地 仲見到"月偏蝕" 哈哈 嘟影佐幾張比我睇 有一張"人做月偏蝕" 我唔要牙 tracy搞個望遠鏡搞到手殘 哈!!跟住有間電視台訪問嘟同tracy 我扮唔識佢地係到笑!!! 哈哈 睇完去坐船仔去灣仔去書展 多謝你牙tracy 有飛唔駛曬錢買 一入到去都一齊行行行 不過一陣之後 佢地見到火影顛曬 衝曬過去!!!d望遠鏡ge野比曬我 哈!!搞到我成個『攝影師』咁 仲有條傻仔當個望遠鏡係相機 仲要某地睇 我地係到笑 一陣之後又餓到死 同嘟爛去『烤GOOD』 d野貴到無鱗 超!!我返大埔食都唔係都食!!!超!!!!食錢怪 行佐3個幾中 見到傅穎d fans 覺得佢地好慘 企佐好耐 林走人 佢地又衝返去睇精品 到真係走 見到森美小儀 搭307返大埔 佢地訓到好搞笑 人搭人博頭訓 睇到笑 去陽光醫肚 食到餓曬 漂補習走佐 上佐嘟會所 仲唸住玩氣墊球 t_t壞佐 算 幫嘟整賣個結他模型好個過 tracy走佐 繼續整 整到7788比老豆打黎問係邊@@ 救命!!!!! 整完 嘟超happy 返屋企 我就啦啦腥去牙婆屋企食飯!!!!!! 行到咁耐腳痛到爆!!!!!! 唔知幾時先好返@@t_t 今日真係好happy 做牙4都值
唉!!! 尋日返學 攞成績表 比預期差!!! 退佐4名牙 有少少失落 唉
今日唔知點解 去佐海洋公園 同屋企人 海洋公園拆佐好多野 好多games都要圍修 多數都係睇野 返到屋企 隻腳好痛 好眼訓.... 唔打啦 想睇相 問我啦 (一兩幅炸)
尋日睇新聞 唉 中蕉 不過係牙sir 唔知邊個 停課 係msn個個係到嘈 我都想考埋佢 t_t 悶悶 重要ge日子就黎 唔知好定壞?! 打機算
尋日1點先訓 早佐1個鍾訓 都係勀 中文又測Listening 個頭中中下 不過都聽到好多野 到週會 唱c歌 開始進入睡眠狀態 唱完 wo拍手 到果個木c 係到講 放大縮細 縮到我地成班 鍾曬個頭訓曬 我都訓佐 又講完 拍手wo wo happy 拍手叫佢走 放學 同齊齊去放返支旗 好好玩 之後返班房 同安仔,盈盈,牙man,嘟仔 一齊溫數 easy汁 凌sir走佐 我地係到唱k 影相 整到5點半 閃返去囉!!