嘻嘻 仲有一日炸 就又放4日假!!!哈 今個星期靜係返3日學 我仲夢茶茶 唔係齊齊話比我聽我都唔知 xxxdddxxxxx
希望唔好又咁快完啦 要好好計劃下要做d咩
眼訓啦 bye bye ^^
....今日好唔開心丫................. ....蕉早樂樂好似又唔開心..... ....蔩珮又........ .................... ....無啦啦比樂樂鬧佐幾鍋.... .....好嬲咁望住 好怕...... .....唔知咩事.......... ..... ........ .....chai chai又唔返............. .....好唔慣......中文又連堂... ......依排友誼不順................ .......t_t好唔開心................... ..............................................
今日終於要返學啦 尋日勁夜先訓 累死 又要聽listening 悶死 想快d又放假!!!!!
今日勁唔願起身 比丫媽拍起身 救命丫 想訓多陣又唔比
跟住又比佢迫佐去大尾篤 同d表姐去bbq 去到果到天氣都ok喇 我就唔係咁意bbq喇 次次bbq返到屋企之後 頭痛到甩咁 班會果個bbq 我都仲唸緊去唔去好
唉! 聲沙佐 唔知咩事 好難講野 返到學校比樂樂笑我把聲 好無奈 買佐d喉糖 好佐好多 英文堂聽listening 狂釣魚 收穫豐富 落佐堂超開心 終於放假啦 可以約d fd出黎玩 唔講啦 我要訓啦 咁......... 我祝大家復活節快樂 同唔好咁快放完假!\(^^)/