>
Bar Bie
我係低能仔!!!
fatpig11
暱稱: Bar Bie仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
最新文章
旅行日
命運?!?
2009-09-27
2009-09-26
2009-09-17
文章分類
全部 (36)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 36
留言總數: 170
今日人氣: 1
累積人氣: 1429
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 2 日  星期四   晴天


我地winwin佐波 分類: 未分類

今日蕉早
聽到電話槍聲
bo bo.......嘈醒佐我
之後我又嘈醒主人仔
食完早餐 
出佐門口佢先打番比我(番到屋企先知 主人仔好傻)
今日好正
英文堂唔駛上
睇片(睇到訓著佐--!)
放佐學後
去睇女排
2c 對2a
哈哈
當然我地winwin啦
我主人咁勁
玩曬
要繼續努力丫!!!!!



2009 年 3 月 29 日  星期日   陰晴不定


2009-03-29 滿足 分類: 未分類

 

今日一早起身
同牙曇一齊搭的士返學
面試d人好悶丫
有d人唔講野
有d人就不停咁問好鬼煩
之後結誼 樂樂約佐我去睇鬼校
其實我都有小小`驚
更加估唔到牙man都去

去完之後
我地去佐唱k
牙man好小唱
而我地就唱到死人咁
唱到聲都沙

唔打要睇賣火影訓啦


2009 年 3 月 26 日  星期四   時晴時雨


2009-03-26 疲倦 分類: 未分類

                                                今日我起身oo地k啦
                                                        都幾精神
                                                      唔係咁眼訓
                                                        上數學堂
                                                        我超活躍
                                                搞到比林sir鬧佐幾次
                                                       好彩無記o啫!
                                                       上體育堂
                                                   幾開心啦打乒乓波
                                          死人牙陳文傑打乒乓波屎到爆
                                                        輸佐又唔走
                                                       成半堂無佐
                                                          憎死佐



2009 年 3 月 22 日  星期日   陰天


打機打贏佐 開心 分類: 未分類

今焦早 無啦啦6點鐘起身
又想再訓又想起身打機
好矛盾
結果簡左恰眼訓打機
都係自己衷
無啦啦咁錯制上唔到網
激死我
搞到我要『星星玩玩』

同2e 3打4
當然啦我地係3個人啦
唉!2e班緊係書硬啦
哈哈比我地秒啦
happy好好彩



2009 年 3 月 16 日  星期一   晴天


^^終於調左位啦 開心 分類: 未分類

哈哈  終於調左位啦

有小小唔捨得牙man

無得陪我玩

不過好彩都有chai chai比我恰下

左面終於係結誼啦