今日蕉早 聽到電話槍聲 bo bo.......嘈醒佐我 之後我又嘈醒主人仔 食完早餐 出佐門口佢先打番比我(番到屋企先知 主人仔好傻) 今日好正 英文堂唔駛上 睇片(睇到訓著佐--!) 放佐學後 去睇女排 2c 對2a 哈哈 當然我地winwin啦 我主人咁勁 玩曬 要繼續努力丫!!!!!
今日我起身oo地k啦 都幾精神 唔係咁眼訓 上數學堂 我超活躍 搞到比林sir鬧佐幾次 好彩無記o啫! 上體育堂 幾開心啦打乒乓波 死人牙陳文傑打乒乓波屎到爆 輸佐又唔走 成半堂無佐 憎死佐
今焦早 無啦啦6點鐘起身 又想再訓又想起身打機 好矛盾 結果簡左恰眼訓打機 都係自己衷 無啦啦咁錯制上唔到網 激死我 搞到我要『星星玩玩』
同2e 3打4 當然啦我地係3個人啦 唉!2e班緊係書硬啦 哈哈比我地秒啦 happy好好彩
哈哈 終於調左位啦
有小小唔捨得牙man
無得陪我玩
不過好彩都有chai chai比我恰下
左面終於係結誼啦