今日搞捐血日.... 因為我太怕血既原故....唔捐\../ 我負責幫手食佢地d餅同埋飲野 幫左好大忙呢!! 攰~~~~~~~~ 馬明,萬寧差唔多姐....... 聽錯一次半次唔奇= v =
今日同佢唱kkkkkk long time no see la 你變左好多呢...... 不過我都變左d~xdddd 今日一別不知何時再會了.... 繼續練番結他!!!!!!