真係已經預左係修業..... 沒什麼不開心 夜晚去了游水,極多小昆蟲= =so bad 玩水中包剪鎚,玩到就死=v=不過好正xdd 之後去食kfc,不過唔知我地係咪特登 次次都係果個時間去就冇晒d粟米,葡撻.... 次次都要多幾件雞,食到差唔多嘔@@ 之後上左去左打機,but我次次都係睇人打= =悶 10點幾就走了~~
今日因為太悶既原因,開個qz玩下 set頭像搵極都搵唔到=v= 比某某話我蠢~just once 尋日慶祝小俊生日 係似玩佢多d~~xddd 不過大家都好盡興~happy=] but兩隻手就比個太陽ko左 塊面乜事都冇,only雙臂紅晒 快d好~快d好!!@@