◆ˇ°§ ஜ 星 月 夜 之 私 家 blog ஜ ღ*×
依家我定立左1個目標~為左妳,我要考入全級20名以內~我好希望妳會明白我的心意~我仲好希望每日都會黎睇我個日記,留個言~給我無限的鼓勵~
藍莓雖然無法給草莓幸福,但希望妳同香蕉永遠開心快樂~我會永遠默默地十卜妳~

ferguslee05
暱稱: § ஜ 星 月 夜 ஜ ღ
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
平常的一天
給你生命的忠告
打返日記的le一日~
甜蜜約定
siu yan開創「絲巾之路...
文章分類
全部 (50)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 50
留言總數: 59
今日人氣: 44
累積人氣: 3246
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 6 月 9 日  星期五 雨天

今日好大雨ar~黃紅黑3色~ 

今朝7:40起身~o shit~

遲遲遲遲遲大到~我以9秒9的速到搞掂d野~

之後以10km/s的速率返黎~

朝頭早就冇落雨,不過都帶我遮~好彩...

當然朝早又係kyy的時間,做sba~

做到飯頭,下1個lemon5洗做住~我超驚~

之後中文連堂做xyzyx test,啫係尋日eng果個~

我第2篇寫要去日本ar~妳地呢?

我作左129字...感到丁點兒無奈...=.="

eng堂緊係做sba la~

kyy叫我地要eyes touch but佢都5望我地~

淨係望第2到~都5係5想touch,係佢5touch~冇計...

31號的siu大yan創造新一代英語(就係first,second,forth)<一明句~

勁到爆炸~心感佩服~haha~

之後小息好大雨,我地都估係紅雨~

之後mu上mur講廢話...

siu大yan話佢個名要改做蕭樂「音」(原自樂音)

之後我叫佢做彈彈魚蛋蕭樂音,好好笑~

ch堂我地男仔受到不平等對待~果陣時嬲爆ar~

果個楓xx偏幫女仔,999999999到爆~超憎佢~

lunch我地先知到原來黑雨~

小息已經紅雨,mu之後黑雨,都5俾我地走~

都係mary打去天文台我地先知~

之後學校又用藉口,我地叫阮媽打去sch投訴~之後先開咪話有家長的走得~

之後我打俾ar媽同佢講左句:「黑雨妳仲5放工!」

之後彈彈魚蛋蕭樂音on on地同我講哂出去,都5知有咩好笑,佢就係咁笑~

我搞左好耐都搵5到人接,最後搵曉曈小龜妹ar媽,緊住又話可以自己走~

佢地落去搵miss果d全部俾人趕返上去~

之後我地5金心,去左攞form~

之後見到家燕媽媽,佢叫我地打俾ar媽俾佢聽~之後我同何加就走左~

朱熹因為5同路so冇等佢~

ar ho就因為打左好耐都冇人聽,我又攞返個電話,佢冇得走~

我仲講左句再見翼是朋友,之後走左~我feel到佢好無奈~

之後成身濕左40%到返到home,沖涼~

1齊打機~烏龜msn問我做咩咁早放,我就講哂俾佢聽~

之後4點幾見到ar阮on就問佢1B d人點~同佢講埋我地點走~

佢又話提子老豆講錯野~搞到提子冇得走,又話佢喊~

之後食dinner,睇tv~

睇完15 16又沖涼,之後打日記~

好la~我訓la~聽朝又要返補習ar~又返3個幾4個中lo~慘慘ar~

 

p.s.各位我的fd,同學都要努力溫書書ar~大考5衰得ga~加油ar~

     我有壓力,你有壓力,1B有壓力,全保棠都有壓力!!就黎大考la∼考試尚未完成,同志仍需努力∼

刊登時間︰2006-06-10 12:24 AM    [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]