今朝7:40起身~o shit~
遲遲遲遲遲大到~我以9秒9的速到搞掂d野~
之後以10km/s的速率返黎~
朝頭早就冇落雨,不過都帶我遮~好彩...
當然朝早又係kyy的時間,做sba~
做到飯頭,下1個lemon5洗做住~我超驚~
之後中文連堂做xyzyx test,啫係尋日eng果個~
我第2篇寫要去日本ar~妳地呢?
我作左129字...感到丁點兒無奈...=.="
eng堂緊係做sba la~
kyy叫我地要eyes touch but佢都5望我地~
淨係望第2到~都5係5想touch,係佢5touch~冇計...
31號的siu大yan創造新一代英語(就係first,second,forth)<一明句~
勁到爆炸~心感佩服~haha~
之後小息好大雨,我地都估係紅雨~
之後mu上mur講廢話...
siu大yan話佢個名要改做蕭樂「音」(原自樂音)
之後我叫佢做彈彈魚蛋蕭樂音,好好笑~
ch堂我地男仔受到不平等對待~果陣時嬲爆ar~
果個楓xx偏幫女仔,999999999到爆~超憎佢~
lunch我地先知到原來黑雨~
小息已經紅雨,mu之後黑雨,都5俾我地走~
都係mary打去天文台我地先知~
之後學校又用藉口,我地叫阮媽打去sch投訴~之後先開咪話有家長的走得~
之後我打俾ar媽同佢講左句:「黑雨妳仲5放工!」
之後彈彈魚蛋蕭樂音on on地同我講哂出去,都5知有咩好笑,佢就係咁笑~
我搞左好耐都搵5到人接,最後搵曉曈小龜妹ar媽,緊住又話可以自己走~
佢地落去搵miss果d全部俾人趕返上去~
之後我地5金心,去左攞form~
之後見到家燕媽媽,佢叫我地打俾ar媽俾佢聽~之後我同何加就走左~
朱熹因為5同路so冇等佢~
ar ho就因為打左好耐都冇人聽,我又攞返個電話,佢冇得走~
我仲講左句再見翼是朋友,之後走左~我feel到佢好無奈~
之後成身濕左40%到返到home,沖涼~
1齊打機~烏龜msn問我做咩咁早放,我就講哂俾佢聽~
之後4點幾見到ar阮on就問佢1B d人點~同佢講埋我地點走~
佢又話提子老豆講錯野~搞到提子冇得走,又話佢喊~
之後食dinner,睇tv~
睇完15 16又沖涼,之後打日記~
好la~我訓la~聽朝又要返補習ar~又返3個幾4個中lo~慘慘ar~
p.s.各位我的fd,同學都要努力溫書書ar~大考5衰得ga~加油ar~
我有壓力,你有壓力,1B有壓力,全保棠都有壓力!!就黎大考la∼考試尚未完成,同志仍需努力∼
|