| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 4 月 15 日 星期六 |
 |



|
| 去左大尾篤踩單車~~ |
今日我同我表姐1家4口,我1家3口同埋個表弟去大尾篤踩單車…
其實我都係今日先識得踩單車ga炸,5好笑我ar~=o=
都算係好開始la~踩左
15m
ins已經識踩lo~
10:00踩到6:00…超好玩ar~
$20一日~租左8架單車~
之後我地就踩船灣淡水湖主霸,踩左幾轉到la~
都仆過ga~痛痛lo~=.=”
之後2:30去食野~食泰國野~食完又踩過~
本身係踩去大埔,不過好多人,踩左1半就去返主霸lo~
最後果次係仆得最少的~第3個返到去霸尾,都ok la~
之後落雨wo~fuck~
8個人去左食豆腐花~等我6姑長車我地去食飯~
10個人,2架車~差d超載~
又係食泰國野~無聊…
我都冇咩食咩because5中2食~
最後佢地叫左條魚,我同我表姐因冇咩食野到好好食的關係,兩個人食左半條魚~
真係好好食ga~
之後就跟6姑長車返屋企lo~
12:00就訓lo~
|
|
刊登時間︰2006-04-16 04:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


|
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 50 | »
|