今朝6:30起身溫豬~溫中英vocab~
之後7:35出門口~諗住早d返去~
點知返到去要企~fuxk~
之後去得就去左canteen~行行下見到明明(中文科miss)~
我扮見5到佢~之後閃左~
去到canteen又係溫書~見到2個賤人~
同肥周吹下水~串下嘴~打下佢咁lo~
之後history勁易~考完就如常同lemon&大牛龜講下計~
之後考中文聆聽~miss田係咁講plkchc的中文~
重複重複重複又重復~
之後又整返好~用左15mins~ja係遲15mins考~又ja係遲15mins放學~
之後放學~同lemon買精黎吞~一路吞一路去拍卡~
之後見到d賤人溝女~
我同lemon講之後lemon勁串9佢地~
(例如:雜排溝豬排等等)冇d自知知明~
之後同大牛龜,大少,柏尊&lemon見左橋~
老媽打黎問我得5得閒~之後我就入左坑口搵ar婆~
同ar婆去荔枝角~之後去深水步~and then返荔枝角同坑口~然後返home~ja係如下:
鑽石山一>坑口一>荔枝角一>深水步一>荔枝角一>坑口一>鑽石山~
做咩就5講la~不過肥周打俾我~我聽5切~
之後打返俾佢~佢個mail box段野好搞野ar~
之後打多次佢就聽左~我問佢搵我做咩~
之後佢話冇ar~睇下你係邊ja~果陣好無奈~仲覺得佢好聊tim~
之後返坑口食dinner~睇完15/16先出黎鑽石山~
出到黎都差5多12點~
返到home沖涼之後就訓lo~
p.s.努力溫書ar~for my friends&my family members~
|