今日同平時1樣,7:
25a
m起身…
10-15mins搞掂哂d野之後就出門口la~
係天橋撞到Lemon,之後1齊返黎~
返到去仲諗住要早會,點知尊尊冇la la跑過黎話5洗早會~yes~
之後例牌緊係kyy又教eng la~慘慘ar=.=”
之後第1,2堂係maths,悶到嘔電~係咁做數,話當溫書wo~
緊住g堂~又係對作業,對1版用左4個字~慢過隻龜~哈哈^^
小息去左買麵,緊住見到老鼠~我同佢地5知點解好無奈~
之後eng連堂,做果d 咩咩咩咩咩(羊叫)的test,超easy~
作文作左160字到,好長~勁勁ar~kaka…
lunch又係食飯,捉棋,玩~都冇咩野做~
之後1:15分,陳皮叫我返埋位~之後我返左埋位勁串佢~
之後佢擇左我同ar ho個名~
中文今日問書,肥周明明5係趣又扮趣,on99…
之後va連堂講廢話,悶到嘔電~
之後又放學lo~
同小明友,何豚去慈中買豆腐花食~
行行下佢地攞出黎食,話糖溶哂~
之後搞到我都跟埋佢地.好
7ar~
返左home勁熱,洗左個臉之後做hw~
6點幾食完dinner返補習lo~
係補習社寫果個p.k的report,畫埋公仔,笑爆~
之後9點幾返到home~
好la~夠中埋la~
各位同志要比心機考exam~我都係ar~
p.s.我用5用xanga好ar?大家俾d意見ar~
|