首先,今日係刁刁的生日,祝佢生日快樂~
好la~又講返我la~
今朝早左起身~勁~不過就烏下烏下...
之後返到sch又5洗早會,直接上課室~正正ar~
第1堂之前的當然係kyy la~默書ar~o shit~
都好彩我淨係錯左5個~baby就寫哂d u做v~最後錯左10幾個~
之後pe講理論~有d笑下咁la~
小息買完麵就上classroom玩~
跟住中文堂~考朗讀~Lemon出貓俾人鬧,很臭~
之後係門口罰企成堂~
lunch食餐蛋麵~siu yan又要菜~
is ar sir剪左個200%柒的頭~siu yan笑到爆肺~
緊住白痴仔lemon又打人~都5痛的~都5知打黎做咩?on on地~
我同ar sir講話我地1陣做評「姑」,跟住係到笑~冇d中文文化~
最後2堂is悶到嘔電~
maths堂做評「姑」~做左半個中到~呆座~
之後派文集~我係到睇~miss mok話:「妳5好咁過份wo(語氣5重的)。」
爆爆爆無奈lo~咁悶又冇野做~妳派就有人睇ga la~
之後做到3:45~提早收~
kyy冇la la落左黎~5知做咩~好無聊~
搞掂d table&chair,同何加,何豚1齊走~
7:00返補習,9:30放補習~買完野飯返屋企睇tv~
大結局ar~冇得睇5節la~得返3節,都好過冇~
好la~我沖涼la~沖完訓lo~88~
p.s.又係ps ar~聽日考試la~努力ar~
我諗今日都係差5到分開的日子,請各位同學好好珍惜le幾10日la~我上上下堂諗~有d5捨得班fd~例如何加明小朋友,彈彈魚蛋,ar爸,ar妹,刁刁,大牛龜,小洋洋等等(排名不分先後)~真係5捨得ar~1年就好似1個月咁~過得好快~其實,我諗我平時都係衰的~太特顯我性格la~我都feel到你地5係好like我ga la~不過係le到都同你地(包括我的fd,郭芷「均」,同學,得罪過你的,都係到1次過say sorry la~真係好想我地41個同埋kyy1齊升2b~不過我諗都冇可能lo~
加油,加油,fighting~努力溫豬ar~
我le個exam都可能打5到日記la~我會盡量打的~都會去妳地果個到留言~十卜all my fd~
|