| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 6 月 20 日 星期二 |
 |



|
| 打波5魚我~ |
今朝遲左起身(懶訓豬)~訓到7點~
我做左1個好錯的決定就係我朝早5溫豬~
而得出的結果係我冇溫成語,5識~小~
之後35mins出門口返學~
點知搭電梯留到地下醒起漏左d野~
之後返去攞,最後搞到45mins先真正返sch~
返到去如想同肥周等人傾下計~
之後去網球場早會~我地係第3班上classroom~
排隊果陣lemon同gan同我係咁某個淫蟲,5講佢個名but你地都知la~
數哂佢d淫野同姣野,之後我地決定同佢分開d好~
之後上到classroom最後「沖廁」~
溫中英vocab~
考果陣時覺得好鬼易~當然我最弱的cp填充緊係有90%作ga la~
because我係5溫的~哈哈~
之後小息肥周話肚痛~我掟左舊整濕左的廁紙入佢果格~
不過佢冇反應~可能淆掛~
之後同lemon係classroom扮淫蟲的動左~姣到爆燈~我地都覺得好嘔~
之後中文~成語冇溫就5識lo~
其餘果d~得過且過算lo~5好5合格就得ga la~
之後放sch去左wc~ocean又話同我地去打波~
之後去7樓考pth~上左3級樓梯之後snow文話5洗考~好彩~
返到home煮左個麵食~
係咁等ocean電話點知佢又5打黎~
我如為佢地5去~(打日記前睇diu diu日記先知佢地同女仔去~爆失望~5好意思講句:溝女)
之後5點解返補習~8點放補習~
返屋企食飯飯~食完睇tv~
之後睇完新聞(啫係依家)就打日記~
好la~我沖涼lo~之後睇下訓5訓~我5訓就可能2點先訓~
p.s.各位兄弟姊妹~努力溫書ar~仲有2日炸~
依家舉行一個投票~你地會用咩電話台ar~點解?
|
|
刊登時間︰2006-06-21 12:09 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


|
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 50 | »
|