今日朝頭早差啲遲到呀
嚇死我啦!!!!
之後luch嗰陣同9餅玩得好開心
不過我党得有啲便態
放學之後同B車 POPO carman kay去咗m記
Kay係度咬骨
仲要係咬碎唒果隻
之後超人泥埋
佢泥後前後不過5分鐘
佢就問咗2次「MK係边?」
同我地次次騙佢MK來了佢都係第一時間望出門口架!
Mk所以佢真係好愛你架!!!!!!!
之後MK泥埋
超人有薯條B車問佢做乜唔請我同kay食
超人竟記得我唔食得炸過嘅薯仔
真係有啲感動架
之後泥左一班來自何南金嘅人
佢地好兇但好無聊 好恐怖呢
我同carman kay 走咗之後
係度討論如果JB係度又會點呢?
好好奇喲!
|